Як можна охарактеризувати клієнта

Як охарактеризувати клієнта?

Портрет клієнта – це загальний образ покупця, що включає такі характеристики, які можуть розповісти про нього практично все, а саме:

  1. вік;
  2. підлога;
  3. місце проживання;
  4. сімейний стан, кількість дітей;
  5. сфера зайнятості та рівень зарплати;
  6. посада, пов'язані з нею проблеми;
  7. потреби, бажання, фобії.

Як описати свого ідеального клієнта?

Що потрібно врахувати у готовому аватарі клієнта Опис життєвої позиції, його цілі, болі, цінності та страхи, речі/люди/ послуги, які роблять його щасливим. Спосіб життя клієнта, як організований побут, де проводить час (онлайн та офлайн), дозвілля та хобі. Збережена копія

Вам також може сподобатися

Більше від автора