Categories: Корисне

Чим і як можна прив'язати клієнта

Як утримати клієнта у продажах?

Серед успішних стратегій утримання клієнтів розробка програми лояльності, впровадження для підприємства CRM-системи, email-маркетинг, організація служби підтримки покупців. Інструменти необхідно застосовувати комплексно. Методи та технології підбирають під нішу, бізнес, цільову аудиторію.

Що потрібно, щоб зацікавити клієнта?

Обов'язково запитайте, як його звуть, і представтеся самі. Розговоріть його, покажіть, що ви бажаєте вирішити його проблеми, а не лише продати ваш товар чи послугу. Переконайтеся, що ви будете дуже раді зустрітися з ним особисто і запропонуйте приїхати до вас. Призначте особисту зустріч з клієнтом на вашій території.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Шкаф-купе на заказ — идеальное сочетание стиля, практичности и персонального подхода

Современный интерьер невозможно представить без мебели, которая не только украшает пространство, но и выполняет важные…

4 дні ago

Газові колонки Атем (Житомир): ефективність, перевірена часом

Газові колонки залишаються одним із найзручніших способів отримання гарячої води в умовах нестабільного централізованого постачання.…

5 днів ago

Ломбард як сучасне фінансове рішення: чому варто звернутися до «Золотої скрині»

У житті кожного можуть трапитися непередбачувані ситуації, коли гроші потрібні терміново. Банки не завжди готові…

5 днів ago

Складська техніка: основа сучасної логістики

У світі сучасної логістики складська техніка займає центральне місце серед інструментів, які забезпечують ефективну організацію…

6 днів ago

Чому купівля волосся набирає обертів в Україні

Сьогодні багато українців шукають способи не лише заробити додаткові кошти, а й зробити це швидко…

1 тиждень ago

Економія без шкоди для здоров’я: як обрати оптимальний корм для котів в умовах обмеженого бюджету

"Кіт Васько вже третій день крутить носом від нового економ-корму", — скаржилася мені подруга Оксана…

1 тиждень ago