Categories: Корисне

Чим і як можна прив'язати клієнта

Як утримати клієнта у продажах?

Серед успішних стратегій утримання клієнтів розробка програми лояльності, впровадження для підприємства CRM-системи, email-маркетинг, організація служби підтримки покупців. Інструменти необхідно застосовувати комплексно. Методи та технології підбирають під нішу, бізнес, цільову аудиторію.

Що потрібно, щоб зацікавити клієнта?

Обов'язково запитайте, як його звуть, і представтеся самі. Розговоріть його, покажіть, що ви бажаєте вирішити його проблеми, а не лише продати ваш товар чи послугу. Переконайтеся, що ви будете дуже раді зустрітися з ним особисто і запропонуйте приїхати до вас. Призначте особисту зустріч з клієнтом на вашій території.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Безшумні витяжки – тиша і свіже повітря для вашого простору

Комфорт сучасного житла чи офісу давно перестав обмежуватися лише красивим інтер’єром. Якість повітря та рівень…

1 день ago

Перше тренування в бодібілдингу: ефективний початок

Далеко не кожен спортсмен має можливість відвідувати зал п'ять разів на тиждень, це даність, до…

1 день ago

Гальмівний диск: як перевірити знос та коли краще замінити

Гальмівний диск: як перевірити знос та коли краще замінити Гальмівний диск є одним із найважливіших…

2 дні ago

Що робити при поломці пральної машини або духовки Whirlpool після гарантії

Коли побутова техніка Whirlpool виходить з ладу після завершення гарантійного терміну, це завжди викликає стрес.…

2 дні ago

Опытный адвокат в Одессе – юридическая помощь от Ульянова

Выбор адвоката — это всегда ответственное решение, от которого зависит исход многих юридических вопросов. Адвокат…

2 дні ago

СТО в Одессе: качественный автосервис для вашего автомобиля

Надежность автомобиля напрямую зависит от качества его обслуживания. Владельцы машин знают: даже небольшая неисправность может…

3 дні ago