Categories: Корисне

Чим і як можна прив'язати клієнта

Як утримати клієнта у продажах?

Серед успішних стратегій утримання клієнтів розробка програми лояльності, впровадження для підприємства CRM-системи, email-маркетинг, організація служби підтримки покупців. Інструменти необхідно застосовувати комплексно. Методи та технології підбирають під нішу, бізнес, цільову аудиторію.

Що потрібно, щоб зацікавити клієнта?

Обов'язково запитайте, як його звуть, і представтеся самі. Розговоріть його, покажіть, що ви бажаєте вирішити його проблеми, а не лише продати ваш товар чи послугу. Переконайтеся, що ви будете дуже раді зустрітися з ним особисто і запропонуйте приїхати до вас. Призначте особисту зустріч з клієнтом на вашій території.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Geox кросівки: Ідеальний вибір для будь-якої погоди

Geox – це відомий італійський бренд, що спеціалізується на виробництві взуття з інноваційними технологіями, які…

14 години ago

Чугунный люк, ливнеприемник и колосник: непревзойденное качество и надежность

В современном строительстве и благоустройстве территорий элементы инфраструктуры имеют решающее значение для обеспечения долговечности и…

2 дні ago

Котлы отопления: Ваш надежный выбор для комфортного обогрева

Обогрев помещений — важный аспект комфорта в доме, особенно в холодное время года. Котлы отопления…

2 дні ago

Тактичний Ремінь: Переваги, Особливості та Вибір

Тактичний ремінь – це невід'ємний елемент екіпіровки для військових, поліцейських, охоронців і навіть для тих,…

2 дні ago

Бойли для риболовлі: що це і як їх використовувати

Бойли для риболовлі – один із найпопулярніших видів наживки, який використовується рибалками для лову різноманітних…

3 дні ago

Багаторазові презервативи в Херсоні: Інноваційний підхід до безпеки та екології

У сучасному світі питання безпеки та екології стають все більш актуальними. Однією з інновацій, що…

4 дні ago