Ви можете використовувати 12-годинну систему, ігноруючи час сну або 24-годинну, рухаючись по другому колу. У центрі кола пишіть поточну дату та починаєте вести облік. Коли ви прокинулися, ставите на «циферблаті» крапку та починаєте відлік. Наприклад, 15 хвилин – зарядка, 15 хвилин – водні процедури та 30 хвилин – сніданок.5 лип. 2017 р.
Як правильно вести органайзер?
Зміст:
Як його правильно вести?
- Регулярно виділяйте кілька хвилин планування. …
- Завжди тримайте його під рукою. …
- Встановлення чітких часових рамок та їх виконання – запорука ефективної роботи, тому завжди обмежуйте записані в щоденнику справи, вказуючи певний проміжок на їх виконання.
Навіщо використовують органайзер?
Організатор дозволяє розкласти всі речі по секціях та у визначеному порядку. Завдяки йому можна вдало посортувати речі: сорочки з сорочками, майки з майками, шкарпетки до шкарпеток і т. д. Влаштовуючи порядок у комоді, необхідно позбутися всіх зайвих речей.
Що таке органайзер і для чого він потрібний?
Організатор – це спеціальна підставка з відсіками (коробка, скринька), яка, як можна здогадатися з назви, призначена для зберігання дрібних речей (косметики, канцелярського приладдя та іншого). Він допомагає не просто скласти речі в купу, а грамотно розподілити їх за призначенням, квітами.
Чим корисний органайзер?
Історія виникнення органайзера Головна мета упорядкувати всі відомості та події. Цей термін почав поширюватися після появи в житті різних коробок, скриньок, контейнерів і т. д. З їх допомогою легко навести лад, зручно розмістити речі, які не загубляться.
Система планування хронодексу – YouTube
Як використовувати шаблон для планування Хронодекс.