Categories: Корисне

Куди нарікати на електроенергію?

Куди скаржитися, якщо енергетики не дотримуються термінів Порушеннями у їхній роботі займається Федеральна антимонопольна служба – ФАС. На недотримання термінів підключення потрібно скаржитися туди. Ще можна направити скаргу до прокуратури регіону, але вона все одно надішле заяву до ФАС — тільки втратите час.Mar 25, 2021

Куди скаржитися на електрику?

Куди поскаржитися Перша інстанція для звернення – керуюча організація чи підприємство, що постачає електроенергію. Також у багатьох містах є єдина диспетчерська служба, куди можна зателефонувати з питання, що виникло.

Як написати скаргу у розсеті?

У цьому розділі Ви можете залишити своє звернення (заяву, скаргу, пропозицію), надіславши його на електронну адресу depbez@rosseti-yug.ru або зателефонувавши: +7 (863) 307-06-29 – Ігор Вікторович Веренич.

Яка організація відповідає за світло?

Керуюча компанія або ТСЖ – це посередник між організацією, що надає послуги з електропостачання та мешканцями будинку. Виходить, що КК відповідає за оплату електроенергії перед компанією її надає, а мешканці багатоквартирного будинку відповідають за оплату перед КК.

Куди дзвонити, якщо зникло світло на дачі?

– Зателефонувати в компанію на телефон так званої «Світлій лінії» 8 (800) 700-40-70. Це багатоканальний телефон, чекати на відповідь, на жаль, можна досить довго. — зателефонувати диспетчерській до однієї з місцевих ділянок МОЕСК (так звані районні електричні мережі, РЕМ).

Куди нарікати на постійні відключення електроенергії?

У випадках постійного відключення світла без попередження громадяни мають право подати скаргу на організацію, яка здійснює постачання електроенергії у наступні інстанції.

  1. Ресурсопостачальна організація …
  2. Прокуратура …
  3. Росспоживнагляд.
  4. Органи місцевого самоврядування …
  5. Суд …
  6. Фіксація порушення

Кому потрібно дзвонити, якщо відключили світло?

У Єдиній чергово-диспетчерській службі розповіли, що городяни можуть повідомити про відключення електрики за такими номерами: 050 (з МТС чи домашнього телефону) – аварійна служба з питань ЖКГ; 112 (з будь-якого номера) – єдиний екстрений номер.

Як правильно написати скаргу?

Як написати скаргу в організацію чи органи влади

  1. При написанні тексту скарги не можна використовувати нецензурні вирази, жаргонну лексику, а також образливі вирази на адресу будь-кого. …
  2. Текст має бути лаконічний і точний. …
  3. Уважно стежте за тим, кому ви адресуєте свою скаргу.

Залишити відповідь Скасувати відповідь



admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Безшумні витяжки – тиша і свіже повітря для вашого простору

Комфорт сучасного житла чи офісу давно перестав обмежуватися лише красивим інтер’єром. Якість повітря та рівень…

5 днів ago

Перше тренування в бодібілдингу: ефективний початок

Далеко не кожен спортсмен має можливість відвідувати зал п'ять разів на тиждень, це даність, до…

5 днів ago

Гальмівний диск: як перевірити знос та коли краще замінити

Гальмівний диск: як перевірити знос та коли краще замінити Гальмівний диск є одним із найважливіших…

6 днів ago

Що робити при поломці пральної машини або духовки Whirlpool після гарантії

Коли побутова техніка Whirlpool виходить з ладу після завершення гарантійного терміну, це завжди викликає стрес.…

6 днів ago

Опытный адвокат в Одессе – юридическая помощь от Ульянова

Выбор адвоката — это всегда ответственное решение, от которого зависит исход многих юридических вопросов. Адвокат…

6 днів ago

СТО в Одессе: качественный автосервис для вашего автомобиля

Надежность автомобиля напрямую зависит от качества его обслуживания. Владельцы машин знают: даже небольшая неисправность может…

7 днів ago