Щоб стати менеджером з реклами, необхідно мати вищу освіту (бажано за фахом економіка, менеджмент, реклама або PR) та певні навички та особисті якості – стресостійкість, комунікабельність, вміння організувати свій час, гарне володіння російською мовою.
У чому полягає робота менеджера з реклами?
Зміст:
Менеджер з реклами (advertising manager) – спеціаліст, який відповідає за організацію просування на ринку збуту послуг або виробів, що надаються. Для того, щоб якісно створювати рекламу, менеджер повинен володіти всією інформацією про рекламований продукт.
Що робить менеджер з реклами та PR?
Менеджери з реклами – це спеціалісти з широким колом обов'язків. Вони займаються просуванням товарів та послуг на основі маркетингових досліджень. Рекламники розробляють кампанії з огляду на всі особливості продукту, з яким працюють.
Що має вміти фахівець із реклами?
Обов'язковим є вміння однаково ефективно вести переговори як віч-на-віч, так і по телефону та за допомогою листування. Також менеджер повинен знати пакет стандартних комп'ютерних програм, необхідні роботи з текстами, графікою і підрахунками.
Як називається робота з рекламою?
Менеджер з рекламі – Одна з найпопулярніших професій на сучасному кадровому ринку. Він відіграє ключову роль у просуванні різних бізнес-пропозицій, а також у формуванні лояльної цільової аудиторії.
Ким може працювати менеджер з реклами?
Менеджери з реклами потрібні в торгові чи виробничі компанії (як окремий співробітник чи у складі відділу реклами), спеціалізовані агенції, ЗМІ. Під час передвиборчої кампанії рекламники можуть бути потрібні політичними діячами, партіями та іншими активістами.
Де працюють менеджери з реклами?
Менеджери з реклами працюють у ЗМІ, які живуть за рахунок продажу рекламних смуг або ефірного часу. Але їх контрагентів теж називають менеджерами з рекламі: це співробітники компаній-рекламодавців, завдання яких купити місце в журналі або газеті і зробити так, щоб вона дала максимальну віддачу.
Що має вміти робити PR менеджер?
PR–менеджер за замовчуванням повинен вміти писати прес-релізи, огляди та колонки, володіти навичками копірайтингу, редагування, моніторингу ЗМІ, розуміти професійну термінологію, наприклад, знати, що таке «прес-портрет» та «прес-кліпінг», вміти відрізняти інфопривід від інфонічто.