Categories: Корисне

Як можна охарактеризувати клієнта

Як охарактеризувати клієнта?

Портрет клієнта – це загальний образ покупця, що включає такі характеристики, які можуть розповісти про нього практично все, а саме:

  1. вік;
  2. підлога;
  3. місце проживання;
  4. сімейний стан, кількість дітей;
  5. сфера зайнятості та рівень зарплати;
  6. посада, пов'язані з нею проблеми;
  7. потреби, бажання, фобії.

Як описати свого ідеального клієнта?

Що потрібно врахувати у готовому аватарі клієнта Опис життєвої позиції, його цілі, болі, цінності та страхи, речі/люди/ послуги, які роблять його щасливим. Спосіб життя клієнта, як організований побут, де проводить час (онлайн та офлайн), дозвілля та хобі. Збережена копія

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Теплогенератори Бізон — альтернатива твердопаливним котлам

Теплогенератор «Бізон»: рекомендується до придбання У суворих реаліях сучасного агропромислового комплексу врожай залежить не тільки…

3 дні ago

PRYNADA — ресторан, де традиції набувають сучасного звучання

PRYNADA Ukrainian Cafe — це перший ресторан актуальної української кухні, де класичні рецепти набувають сучасного…

4 дні ago

Імідж у деталях: яку роль відіграє пакет у сприйнятті бренду

Бренд – це не просто продукт чи комплекс послуг, а якийсь образ із певним іміджем,…

5 днів ago

Стильное женское нижнее белье от интернет-магазина Kleo

Современная женщина выбирает не просто белье — она выбирает настроение, комфорт и способ самовыражения. Именно…

5 днів ago

Прапори на замовлення від ТОВ «Лакор» — надійність, перевірена часом

Виготовлення прапора — це не просто друк зображення на тканині. Це поєднання технологій, досвіду, якісних…

6 днів ago

Автоматика для гаражних воріт: зручність, на яку ви заслуговуєте

У сучасному світі комфорт починається з деталей. І якщо ви цінуєте зручність у повсякденному житті,…

6 днів ago