Categories: Корисне

Як можна охарактеризувати клієнта

Як охарактеризувати клієнта?

Портрет клієнта – це загальний образ покупця, що включає такі характеристики, які можуть розповісти про нього практично все, а саме:

  1. вік;
  2. підлога;
  3. місце проживання;
  4. сімейний стан, кількість дітей;
  5. сфера зайнятості та рівень зарплати;
  6. посада, пов'язані з нею проблеми;
  7. потреби, бажання, фобії.

Як описати свого ідеального клієнта?

Що потрібно врахувати у готовому аватарі клієнта Опис життєвої позиції, його цілі, болі, цінності та страхи, речі/люди/ послуги, які роблять його щасливим. Спосіб життя клієнта, як організований побут, де проводить час (онлайн та офлайн), дозвілля та хобі. Збережена копія

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Безшумні витяжки – тиша і свіже повітря для вашого простору

Комфорт сучасного житла чи офісу давно перестав обмежуватися лише красивим інтер’єром. Якість повітря та рівень…

2 дні ago

Перше тренування в бодібілдингу: ефективний початок

Далеко не кожен спортсмен має можливість відвідувати зал п'ять разів на тиждень, це даність, до…

2 дні ago

Гальмівний диск: як перевірити знос та коли краще замінити

Гальмівний диск: як перевірити знос та коли краще замінити Гальмівний диск є одним із найважливіших…

3 дні ago

Що робити при поломці пральної машини або духовки Whirlpool після гарантії

Коли побутова техніка Whirlpool виходить з ладу після завершення гарантійного терміну, це завжди викликає стрес.…

3 дні ago

Опытный адвокат в Одессе – юридическая помощь от Ульянова

Выбор адвоката — это всегда ответственное решение, от которого зависит исход многих юридических вопросов. Адвокат…

3 дні ago

СТО в Одессе: качественный автосервис для вашего автомобиля

Надежность автомобиля напрямую зависит от качества его обслуживания. Владельцы машин знают: даже небольшая неисправность может…

4 дні ago