Для оформлення відпустки власним коштом необхідна заява працівника та згода роботодавця. При цьому тривалість відпочинку, що не оплачується, обмежується часом, на який роботодавець готовий відпустити співробітника.
У якому разі можна взяти адміністративну відпустку?
З сімейних обставин та інших поважних причин працівнику за його письмовою заявою може бути надана відпустка без збереження заробітної плати, тривалість якої визначається за згодою між працівником та роботодавцем.
Яку причину придумати щоб взяти відпустку власним коштом?
Працівник може взяти неоплачувану відпустку за власним бажанням. При цьому він не зобов'язаний брати відпустку власним коштом на прохання роботодавця. Взяти відпустку можна з поважних причин та сімейних обставин: у разі народження дитини, реєстрації шлюбу чи смерті родича.