Як правильно ставити UTM-мітки?
Зміст:
Метрикою рекомендується розміщувати мітки послідовно: першою вказувати utm_source, потім utm_medium і так далі (як у прикладі). Щоб не заплутатися, дотримуйтесь цього правила під час розмітки посилань UTM-мітками для будь-якої рекламної системи.
Як правильно додати мітку для посилання?
UTM-мітки можна додати до URL вручну, або автоматично згенерувати за допомогою спеціальних сервісів. Посилання на рекламовані сторінки з UTM-мітками вказуються в налаштування рекламних кампаній. Щоб було зручно відстежувати трафік на сторінки з UTM-мітками, ви можете створити окремий звіт у Яндекс Метриці.
Як перевірити працездатність UTM-мітки?
Де дивитися звіти щодо UTM Усі дані, зібрані UTM-розміткою, фіксуються в системах статистики — Google Analytics та Яндекс. Метриці. Інформація відображається у звітах UTM. Для перегляду даних у Google Analytics потрібно перейти до розділу «Джерела трафіку», вибрати вкладку «Весь трафік» та вказати «Джерело/канал».
Як виглядає посилання UTM?
Найпростіші посилання виглядають так: http://example.ru. UTM-мітки (Urchin Tracking Module) — це додаткові параметри URL, які передають дані про джерело трафіку на сайт та допомагають відстежити ефективність просування та якість самого трафіку.
Як оновити УТМ ЄДАІС: докладна інструкція