Демонтаж коректора: Знімаємо гумовий захист, зганяємо його по тросу вгору, віджимаємо пластикову стопорну пелюсток на фарі і за годинниковою стрілкою повертаємо коректор. Він виходить із фіксуючих пазів, але на чомусь може триматися. Це кулькова частина, яка чіпляється за сам відбивач у пазах.26 березня. 2013 р.
Як перевірити роботу коректора фар?
Якщо у Вас, наприклад, не працює коректор, то берете мультиметр в руки і перевіряєте напругу живлення самого коректор (на крайніх дротах має бути приблизно 12 Вольт), а далі перевіряєте чи приходить напруга на управління самим коректорома це напруга на центральному контакті.
Як працює автоматичний коректор фар?
Квазистатичний автокоректор фар працює за принципом реагування на нахил тільки кузова машини, який може змінюватись згідно завантаженості автомобіля. Якщо автомобіль рухається з великою швидкістю, він реагує на опір повітря.