Categories: Корисне

Як зробити цільову аудиторію

Як сформулювати цільову аудиторію?

Для складання портрета цільової аудиторії використовується наступна схема:

  1. Соціальні характеристики, яких належить стать, вік, сімейний статус, дохід, професія.
  2. Дані про проведення часу (форуми, тематичні сайти, інтернет-магазини, соціальні ресурси).

Як розрахувати цільову аудиторію?

Цільова аудиторія визначає межі цільового ринку компанії та визначається за допомогою спеціальних маркетингових досліджень. По факту цільовою аудиторією є та група людей, якій потрібний ваш продукт і якій цікаві переваги, які пропонує продукт.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Якісний ремонт телефонів у Тернополі: швидко та надійно

Сучасний смартфон — не просто засіб зв'язку, а повноцінний інструмент для роботи, спілкування й розваг.…

14 години ago

Лікарня Чернівці: сучасна медицина з турботою про кожного пацієнта

У великому місті важливо мати доступ до якісної та своєчасної медичної допомоги. Коли ви шукаєте…

20 години ago

Как изучать несколько языков одновременно и не запутаться

Мы живем в мире, где знание двух-трех языков становится не роскошью, а требованием времени. Многие…

20 години ago

Теплогенератори Бізон — альтернатива твердопаливним котлам

Теплогенератор «Бізон»: рекомендується до придбання У суворих реаліях сучасного агропромислового комплексу врожай залежить не тільки…

5 днів ago

PRYNADA — ресторан, де традиції набувають сучасного звучання

PRYNADA Ukrainian Cafe — це перший ресторан актуальної української кухні, де класичні рецепти набувають сучасного…

5 днів ago

Імідж у деталях: яку роль відіграє пакет у сприйнятті бренду

Бренд – це не просто продукт чи комплекс послуг, а якийсь образ із певним іміджем,…

7 днів ago