Як зробити кістки персонажу у блендері

Як додати кістки у блендері?

Риг

  1. Shift + A -> Armature – додати кістку
  2. Вісь Z кісток повинна дивитися в той же бік, що і особа
  3. Екструді кістки кнопкою E.
  4. У налаштуваннях відображення кістки включити Names, Axes, InFront.
  5. Перейменовуємо кістки – Виділяємо, натискаємо F2 .

Як прив'язати скелет до тіла блендер?

Для того щоб прив'язати меш до певної кістки в арматурі потрібно:

  1. Виділити міш
  2. Із затиснутою клавішею Shift виділити арматуру
  3. Перейти до режиму Pose.
  4. Виділити потрібну кістку
  5. Натиснути клавіші Ctrl + p.
  6. У меню вибрати “Bone”

Вам також може сподобатися

Більше від автора