Двигуни виготовляються на номінальні напруги: 220 (Δ) / 380 (Y), 380 (Δ) / 660 (Υ), 230 (Δ) / 400 (Y), 400 (Δ) / 690 (Y), 240 В (Δ) / 415 (Y), 415 (Δ), 440 (Y), 500 (Y) і 500 (Δ) при частоті 50 Гц.
Як визначити, на яку напругу розрахований двигун?
Зміст:
- 1 Як визначити, на яку напругу розрахований двигун?
- 2 Як влаштований трифазний асинхронний двигун із фазним ротором?
- 3 Як визначити номінальний струм електродвигуна?
- 4 Як перевірити 3х фазний електродвигун?
- 5 Як перевірити обмотку двигуна 220?
- 6 Чим відрізняється трифазний асинхронний електродвигун із фазною обмоткою ротора від двигуна з короткозамкненою обмоткою ротора?
- 7 Як визначити початок та кінець обмотки?
Напруга можна, можливо визначити за схемою включення. Якщо двигун підключений «зіркою», його живильне лінійне напруга дорівнює 380 В, а якщо трикутником – 220 В. Тоді в першому випадку електродвигун можна живити від мережі безпосередньо, у другому – від однофазної мережі через конденсатор чи перетворювач частоти.
Як влаштований трифазний асинхронний двигун із фазним ротором?
Конструктивно фазний ротор являє собою трифазну обмотку (аналогічну обмотки статора) укладену в пази осердя фазного ротора. Кінці фаз такої обмотки ротора зазвичай з'єднуються в "зірку", а початку підключають до контактних кільців, ізольованих один від одного і від валу.
Як визначити номінальний струм електродвигуна?
Номінальний струм електродвигуна, при якому можлива його тривала робота, пов'язаний з номінальною потужністю пристрою та його ККД наступним виразом: Iн=1000*Pн/(Uн*cosφ√η), де Рн – потужність, Uн – номінальне напруга, якою живиться електродвигун, η – ККД, а cosφ – коефіцієнт потужності двигуна.
Як перевірити 3х фазний електродвигун?
Трифазний електродвигун має 3 обмотки, у кожної з яких два висновки. Для вимірювання опору обмотки мультиметр переводиться в режим омметра, його щупи з'єднуються з кількома висновками. Межа виміру – 200 Ом або менше.Необхідно послідовно подзвонити опору всіх трьох обмоток.
Як перевірити обмотку двигуна 220?
Схема його перевірки виглядає наступним чином:
- Увімкніть прилад на одиниці Ом і помірно виміряйте опір ламелей колектора.
- Потім виміряйте опір між корпусом якоря та колектором.
- Перевірте обмотки статора.
- Виміряйте опір між корпусом та виводами статора.
Чим відрізняється трифазний асинхронний електродвигун із фазною обмоткою ротора від двигуна з короткозамкненою обмоткою ротора?
Асинхронні двигуни з фазним ротором, на відміну від асинхронних двигунів із короткозамкненим ротором, мають на ротор повноцінну трифазну обмотку. Подібно до того, як на статорі укладена трифазна обмотка, так само і в пазах фазного ротора укладено трифазна обмотка.
Як визначити початок та кінець обмотки?
Для визначення пари початок/кінець однієї обмотки використовують тестер, встановлений на межу вимірювання опору:
- Перший щуп тестера приєднують до одного з висновків
- Другим по черзі стосуються решти проводів.
- Якщо на якійсь парі здасться цілісність ланцюга – це і буде одна із фазних обмоток